| Počet nahlášených stížností: | 937 |
| Z toho za letošní rok: | 23 |
| Stále v řešení: | 1 |
100%
0%
Dobrý den,i já patřím mezi vás všechny s naprosto stejnými problémy..od února jsem po startovacím balíčku zdarma okamžitě rušila veškeré další odběry zboží kde mi řekli že opravdu je další posílání zboží ukončeno.A balíčky chodí pořád a já je posílám zase zpet..Na tuto firmu neexistuje žádný zpětný kontakt a tak si neumím rady ani já.Agresivni SMS za vymáhání peněz i s penály které do několika minut zase někdo z toho divného čísla smaže...Da se podat nějak hromadné trestní oznámení na tuhle podvodnou firmu?Prosím poraďte nejenom mě ale i ostatním co se vezou na stejné lodi.Mic děkuji/me
Nechtěné zboží
Ukončit veškeré zasílání zboží a prozkoumat tuto podivnou firmu
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.