Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den,
v listopadu 2013 jsem využil společné nabídky mobilního operátora Vodafone a mBank a aktivoval jsem si tarif mVolání.
Aktivaci tarifu jsem provedl telefonicky s tím, že následně mi poštou přišly smlouvy. Ty jsem podepsal a přesně dle instrukcí odeslal nazpět Vodafonu.
Nyní, po více než roce, jsem v rámci telefonického hovoru řešil na infolince úpravu (případně navýšení nebo zrušení tarifu). Operátorka mi sdělila, že do Vodafone nepřišla moje podepsaná smlouva a tarif mi zrušila. Rázem jsem tak přišel o poskytované výhody a mám platit částku o 100% vyšší (z původních 300,- Kč se stala platba 599,- Kč) a ještě mi operátor „vyhrožoval“, že mají právo mi doúčtovat tuto částku i zpětně.
Vzhledem k tomu, že jsem jako zákazník neudělal žádnou chybu a přišel jsem o možnost využívat tarif za zvýhodněných podmínek, jedná se ze strany Vodafone o nefér přístup.
Níže uvádím skutečnosti, na základě kterých mám podezření, že krok Vodafonu byl úmyslný s cílem poškodit zákazníka (a dále neposkytovat tarif za zvýhodněných podmínek):
- na údajně chybějící smlouvu se přišlo „náhodou“, po více než roce využívání tarifu
- za celou dobu poskytování zvýhodněného tarifu mě ohledně chybějící smlouvy nikdo nekontaktoval
- Vodafone automatický hází chybu na mě, nemám šanci nijak dokázat, že jsem smlouvu odesílal přesně dle instrukcí, které mi operátor zaslal
Opětovné nastavení zvýhodnění, případně jiný tarif za srovnatelných/lepších podmínek
|
Tweet |