Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#58630Nemoznost zrusenia sluzby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2022, před rokem

Mario Korcak

Znění stížnosti

Uz polroka sa snazim neuspesne zrusit zmluvu / sluzbu u Vodafone. Pri prechode z UPC na Vodafone, som sa prestahoval a nechal si zaviest internet od tejto spolocnosti. Slubili prevod sluzieb. No jo len zabudli, dat administratorske heslo na pristup do portalu alebo na celkove riesenie veci. Takze faktury som nedostaval, nemal som pristup. Zrusit to nemozem ani cez infolinku, pretoze zijeme v dobe kamennej. Poslali ma na pobocku ktoru som navstivil a bolo mi slubene ze to bude zrusene. Aaaa dalsie 2 faktury poslane, na infolinke mi odkazali ze nic zrusene nie je. Pretoze pokial ich oddelenie vam naspat nezavola, nic rusit nebudu. Vyborne. Ja dam vypoved, a Vodafone nato... Mozeme ta boz*t v ... . Tieto ich praktiky, su v mojich ociach smelinarske a podvodnicke. Odteraz Vodafone je pre mna firma no-go.


Požadované řešení

Zrusit zmluvu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému