Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Uz polroka sa snazim neuspesne zrusit zmluvu / sluzbu u Vodafone. Pri prechode z UPC na Vodafone, som sa prestahoval a nechal si zaviest internet od tejto spolocnosti. Slubili prevod sluzieb. No jo len zabudli, dat administratorske heslo na pristup do portalu alebo na celkove riesenie veci. Takze faktury som nedostaval, nemal som pristup. Zrusit to nemozem ani cez infolinku, pretoze zijeme v dobe kamennej. Poslali ma na pobocku ktoru som navstivil a bolo mi slubene ze to bude zrusene. Aaaa dalsie 2 faktury poslane, na infolinke mi odkazali ze nic zrusene nie je. Pretoze pokial ich oddelenie vam naspat nezavola, nic rusit nebudu. Vyborne. Ja dam vypoved, a Vodafone nato... Mozeme ta boz*t v ... . Tieto ich praktiky, su v mojich ociach smelinarske a podvodnicke. Odteraz Vodafone je pre mna firma no-go.
Zrusit zmluvu
|
Tweet |