Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#59472Neoprávněný výběr inkasa přes Sipo

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2022, před rokem

Jiří Petrus

Znění stížnosti

Dobrý den,
v lednu jsem ukončil smlouvu s Vodafone (televize, internet), vrátil jsem řádně všechna zařízení a považoval jsem tím smluvní vztah k Vodafone za ukončený. Pak jsem zjistil, že mi dále strháváte přes SIPO nějaké další platby. Byl jsem i na prodejně a bylo mi řečeno, že to skončí, ale nic se nestalo a strhávání pokračuje dál.
Zkoušel jsem to vyřešit na prodejně v OD Galerie v Teplicích, kde mě odkázali na reklamační oddělení, kam se nedá dovolat a emailovou adresu nemají, zkoušel jsem to i na facebooku Vodafonu, kde slíbili, že se na to podívají a také nic.

Jiří Petrus
Krajní 270/7, Teplice


Požadované řešení

Žádám o vrácení neoprávněných plateb
(535 Kč) a okamžité ukončení dalšího strhávání plateb pro Vodafone z mého SIPO.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému