Počet nahlášených stížností: | 1265 |
Z toho za letošní rok: | 20 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,
reklamoval jsem v Alze notebook (ASRE22501561) ze se notebook seká, ze se přehřívání a ze blbne touchpad.
V přijímacím protokolu je uvedeno - samo rma, kontakt neověřen, bez vidit. mech. posk., pohledově ok, sn souhlasí, tlačítka ok, porty ok, klouby ok, zaheslovano.
V protokolu servisu Swiss je uvedeno - šmuhy, nečistoty, škrábance.
Pak že měnili FAN tedy ventilátor a že notebook preinstalovaly. Když jsem já notebook uvedl do továrního nastavení, tak se notebook začal sekat znovu, takže za mě preinstalace nestačí!
O touchpadu, jeho výměně není ani slovo, dle kontroly na pobočce s technikem šlo vidět ze měněný nebyl, ještě to i technik uvedl pro reklamacni oddělení!
Alza mi navrhuje kompenzaci ve výši 1 000Kč za zničeny, znečištěný notebook a založení nové reklamace kvůli touchpadu!
Dle přijímací protokolu byl notebook v pořádku tedy bez škrábanců, šmůh a nečistot!
S tak malou kompenzaci nesouhlasím a také nesouhlasím se založením nové reklamace, když tu první nesplnili řádně! Notebook není opraveny a navíc mi jej zničili a znečistili!
Vracení peněz
|
Tweet |