Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1265
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#59626Nevyřízená reklamace/zničený notebook

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.08.2022, před rokem

Jan Plachý

Znění stížnosti

Dobrý den,

reklamoval jsem v Alze notebook (ASRE22501561) ze se notebook seká, ze se přehřívání a ze blbne touchpad.

V přijímacím protokolu je uvedeno - samo rma, kontakt neověřen, bez vidit. mech. posk., pohledově ok, sn souhlasí, tlačítka ok, porty ok, klouby ok, zaheslovano.

V protokolu servisu Swiss je uvedeno - šmuhy, nečistoty, škrábance.

Pak že měnili FAN tedy ventilátor a že notebook preinstalovaly. Když jsem já notebook uvedl do továrního nastavení, tak se notebook začal sekat znovu, takže za mě preinstalace nestačí!

O touchpadu, jeho výměně není ani slovo, dle kontroly na pobočce s technikem šlo vidět ze měněný nebyl, ještě to i technik uvedl pro reklamacni oddělení!

Alza mi navrhuje kompenzaci ve výši 1 000Kč za zničeny, znečištěný notebook a založení nové reklamace kvůli touchpadu!
Dle přijímací protokolu byl notebook v pořádku tedy bez škrábanců, šmůh a nečistot!

S tak malou kompenzaci nesouhlasím a také nesouhlasím se založením nové reklamace, když tu první nesplnili řádně! Notebook není opraveny a navíc mi jej zničili a znečistili!


Požadované řešení

Vracení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému