Počet nahlášených stížností: | 744 |
Z toho za letošní rok: | 18 |
Stále v řešení: | 12 |
V květnu t.r. jsem v prodejně LIDL v Trutnově odevzdal vratné obaly v celkové ceně 800,- CZK. Bohužel brzy poté jsem skončil v nemocnici a v době, udávané na kuponu, který je potvrzením vrácení obalu, tedy 30 dnů, jsem nemohl zmíněné kupony uplatnit. Po návratu z nemocnice jsem se obrátil s e-mailovým dotazem a spíše s prosbou o radu, jak mám dál postupovat, aby mi částka 800,- CZK byla vyplacena .
Dne 03.08.2022 mi bylo Zákaznickým servisem stručně sděleno, že "platnost kuponu je 30 dnů a prodloužení platnosti není možné"...Mimo to mi bylo doporučeno vyzvednout částku za vrácené obaly ještě týž den.
Jelikož jsem pátral v zákoně č. 634/1994 Sb, i v jiných právních normách a nikde jsem jakési "právo obchodníka " stanovit jakousi lhůtu pro uplatnění kuponu, dospěl jsem k názoru, že postup Zákaznického servisu firmy LIDL v.o.s. nemá pravděpodobně oporu v zákoně.
V dané chvíli jednám se svým právníkem, zaslal jsem i dotaz Vaší firmě i dotaz na ČOI a jsem připraven se bránit všemi dostupnými prostředky
Pokud je dTeste schopen pomoci situaci vyřešit, budu Vám velmi vděčný - v tomto podivném státě se soudní spory obecně táhnou neúměrně dlouho a leckdy s nejistým výsledkem....
S díky a pozdravem Pavel Kerner
LIDL v.o.s. odmítla uhradit částku za vrácené obaly s tvrzením, že platnost "kuponu" je pouze 30 dnů a nelze ji prodloužit
Vrácení částky 800,- CZK za vrácené zálohované obaly.
|
Tweet |