Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#60200Výpadek internetu, nemožnost spojit se s operátorem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2022, před rokem

Marian Hrk

Znění stížnosti

Dobrý den,
v pondělí 29.8. cca v 20:10 vypadl internet co se může stát. Zkoušel jsem se spojit s operátorem, ovšem po 65 minutách kdy jsem čekal na spojení mě automat odpojil. Zkusil jsem to znovu a opět po 65 min. mě automat odpojil bez toho abych se dovolal.
Pokud jsem v minulosti volal na UPC, tak jsem se pokaždé dovolal a pokud jsem čekal na spojení, tak jsem věděl kolikátý v pořadí jsem a kdy mě spojí s operátorem.


Požadované řešení

proč jsem nebyl spojený s operátorem ani po 2 hodinách? A nechtěl bych slyšet že bylo hodně lidí přede mnou


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému