Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den, 5.6 jsem uzavřel smlouvu na pevný internet na rychlost 30M. Opravdová rychlost ale byla v průměru 2M. Z reklamačního oddělení mě bylo sděleno, že je na vysílač připojeno mnoho účastníků, situace nejde zlepšit a navrhli mě odstoupit od smlouvy. Z tohoto sdělení bylo jasné, že již v době instalace modemu a antény bylo v tomto místě internetové připojení nepoužitelné. Smlouva byla zrušena. Problém nastal s odinstalací modemu s anténou. Několikrát jsem kontaktoval operátora a výsledek žádný. Pak opět z reklamačního oddělení mě napsali, ze to zařídí pracovnice, která se mnou ukončovala smlouvu. Když se měsíc nikdo neozval zavolal jsem na Vodafone do Jičína a domluvil se pracovníkem, že mohu modem s anténou přivézt. Další pracovní den jsem modem přivezl, ale byla tam pracovnice Vodafonu a odmítla tento modem přijmout. Problém je také v tom, že každý měsíc mě účtují za modem částku 100,-Kč.
číslo plátce - ***
Možnost bezplatného vrácení modemu s anténou.
|
Tweet |