Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#60399Problém s modemem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2022, před rokem

Pavel Jodas

Znění stížnosti

Dobrý den, 5.6 jsem uzavřel smlouvu na pevný internet na rychlost 30M. Opravdová rychlost ale byla v průměru 2M. Z reklamačního oddělení mě bylo sděleno, že je na vysílač připojeno mnoho účastníků, situace nejde zlepšit a navrhli mě odstoupit od smlouvy. Z tohoto sdělení bylo jasné, že již v době instalace modemu a antény bylo v tomto místě internetové připojení nepoužitelné. Smlouva byla zrušena. Problém nastal s odinstalací modemu s anténou. Několikrát jsem kontaktoval operátora a výsledek žádný. Pak opět z reklamačního oddělení mě napsali, ze to zařídí pracovnice, která se mnou ukončovala smlouvu. Když se měsíc nikdo neozval zavolal jsem na Vodafone do Jičína a domluvil se pracovníkem, že mohu modem s anténou přivézt. Další pracovní den jsem modem přivezl, ale byla tam pracovnice Vodafonu a odmítla tento modem přijmout. Problém je také v tom, že každý měsíc mě účtují za modem částku 100,-Kč.


Produkt

číslo plátce - ***


Požadované řešení

Možnost bezplatného vrácení modemu s anténou.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému