Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Vodafone prodejnu - zakaznicky servis jsem navstivila minimalne 3x se ujistit zruseni tarifu.
Dnes jsem volala na zákaznické centrum z jiného důvodu ale pan mi řekl ze tarif je stale aktivní! Rekl mi ze mi retenci centrum volalo 28.8. a ze me nebylo slyšet, tak me tarif nechali aktivní!!!!
Není možné se s tímto "retencnim" centrem spojit, musí se cekat az oni zavolali!! Nikdo jinde na zákaznické lince s tím pry nemůže nic dělat. Prosím o pomoc.
OKamzite zruseni tarifu zpětné k datu 29.8. 2022, vraceni kauce 2000kc a 1000kc odškodného za můj čas, který jsem prodlela nejenom ve snaze se ujisti ze služby jsou opravdu zrušeny,ale take po zjištění, ze si Vodafone sam od sebe rozhodl službu nezrušit.
|
Tweet |