Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#60412Neopravnene prodloužení zrušeného tarifu,

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2022, před rokem

Dagmar Doubkova

Znění stížnosti

Vodafone prodejnu - zakaznicky servis jsem navstivila minimalne 3x se ujistit zruseni tarifu. 
Dnes jsem volala na zákaznické centrum z jiného důvodu ale pan mi řekl ze tarif je stale aktivní! Rekl mi ze mi retenci centrum volalo 28.8. a ze me nebylo slyšet, tak me tarif nechali aktivní!!!! 
Není možné se s tímto "retencnim" centrem spojit, musí se cekat az oni zavolali!! Nikdo jinde na zákaznické lince s tím pry nemůže nic dělat.  Prosím o pomoc. 


Požadované řešení

OKamzite zruseni tarifu zpětné k datu 29.8. 2022, vraceni kauce 2000kc a 1000kc odškodného za můj čas, který jsem prodlela nejenom ve snaze se ujisti ze služby jsou opravdu zrušeny,ale take po zjištění, ze si Vodafone sam od sebe rozhodl službu nezrušit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému