Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1052
Z toho za letošní rok:95
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 197 stížnostech.

#60562Půl roku nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2022, před 22 dny

Lukáš Zářecký

Znění stížnosti

V březnu jsem si v Alza objednal set recieveru Denon AVR-S960H a Reproduktory Polk Audio. Zboží bylo kupované jako jedna položka, která obsahuje reciever a reporbedny a byla na tento set sleva cca 35%. Reprobedny byly skladem a reciever nikoliv.(Bedny jsem si tedy vyzvedl a čakl na naskladnění zesilovače) Byl jsem ochotný si na zboží počkat, jelikož naskladnění bylo udávané na duben. V dubnu se nic nedělo, nikdo mne nekontaktoval a já si všiml, že se naskladnění posunulo o měsíc. Takto se to opakovalo každý měsíc. Nikdo se nikdy neozval jen se u objednané a zaplacené položky vždy posunul datum. Poslední posunutí bylo na 10. měsíc a to už mi došly nervy a začal jsem si s Alzou dopisovat. Před pár dny jsem se zase mou iniciativou dozvděl, že zboží je vyprodané a že už nebude. Alza mi po mých irgencích jen toto oznámila emailem a nic dalšího se nedělo. Začal jsem se dožadovat alternativní náhrady za jimi nedoručené zboží. Asi po týdnu urgencí po telefonu a emailů z mé strany mi nabídli o třídu horší produkt(DENON AVR-X1700H Black) a to ještě s doplatkem cca 5000, což jsem okamžitě odmítl, jelikož jimi nedodané zboží(Denon AVR-S960H) je o třídu vyšší. (A díky té akci ve které jsem zboží koupil, jimi nedodaný model vycházel v době koupě levněji než tato nabízená alternativa s doplatkem aktuálně)
Prosím o pomoc s tímto případem, jelikož na Alza linku se dovoláte jen do kontaktního centra, které nemá jakékoliv oprávnění něco takového řešit a tak již týden je odpověď stále stejná, že to posuvají výše.. Výše evidentně asi nečetli ani jednu mojí stížnost na způsob řešení a tak teď ve finále mi poslali email, že díky alternativě v podobě DENON AVR-X1700H Black mám dopaltit 5353kč.
Za mne mi má Alza dodat buď zboží, které mi nedodala a nebo zboží ve stejné/ podobné konfiguraci a nikoliv mi nabídnout horší model s 5000kč doplatkem a to ani nemluvím o tom, že toto se táhne od března 2022. A jako třešnička na dortu mám samozřejmě veškerou komunikaci, kdy mě ujišťovali, že zboží je objednané a že jsem myslím 7mý v pořadí na doručení tohoto zboží.

Moc děkuji,

Zářecký


Produkt

Denon AVR-S960H


Požadované řešení

Adekvátní model podobné konfigurace BEZ DOPLATKU. Navrhoval jsem Alze, že jsem ochotný jít na variantu, že mi dodají o třídu horší model tzn. ENON AVR-X1700H Black ale bez doplatku. Nebudu doplácet na to, že půl roku čekám na zboží které bylo v akci(možná virtuální akce aby nalákali zákazníky jako mne) a poté mi nabídly horší zboží bez akční ceny s vysokým doplatkem.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2022 11:08, před 15 dny

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu nebo České obchodní inspekci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2022 13:21, před 15 dny

Spotřebitel nás informoval, že stížnost byla vyřešena dle jeho přání. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.