| Počet nahlášených stížností: | 820 |
| Z toho za letošní rok: | 36 |
| Stále v řešení: | 5 |
68%
32%
V červnu jsem zakoupil na Lidl shop hodinky jako dárek, po dvou měsících jsem je rozbalil zjistil, že nejdou. Bylo mi sděleno, že bez uvedení telefonního čísla uvedeného v původní objednávce (nikoliv čísla vedeného v mém zákaznickém účtu) mi reklamaci odmítají přijmout prý z důvodu ochrany osobních údajů a zboží prý ani nemohu zaslat k reklamaci na adresu sídla společnosti, tam údajně reklamaci nikdo nepřijme.
S ohledem na to, že odmítli přijmout reklamaci, využil jsem svépomoci a hodinky nechal v hodinářství opravit, prodávajícího jsem žádal o náhradu nákladů, nicméně společnost nereaguje.
Náhrada vynaložených nákladů spojených s uvedením věci do bezvadného stavu.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Stížnost řešena pod č.60932. Z důvodu duplicity uzavíráme.
Dobrý den, již jsme se ke stížnosti vyjádřili pod číslem. 60932. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.