Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#60964Nedoručené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2022, před rokem

Jan Nádvorník

Znění stížnosti

Velice neslušné jednání zákaznického centra společnosti Zásilkovna. Skoro týden leží objednané zboží na depu a nejsou schopni ho doručit, ani mi umožnit si pro zboží nekam dojet. Komunikace z jejich strany je naprosto nulová a zákaznické centrum odesílá pouze odpovědi které nemají hlavu a patu a neřeší váš požadavek. V současné době mi takto na depu leží již skoro týden tři zásilky za né málo peněz, ale bohužel to nikdo i po několika kontaktování nijak neřeší. Celkem mě to mrzí. Musíme kvuli tomu zrušit odjezd na hory.


Produkt

Nedodané zboží


Požadované řešení

Urychlené doručení zboží dle domluvy a obchodních podmínek společnosti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému