Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#61493Hrozná komunikace s operatory

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2022, před rokem

Renáta Vytisková

Znění stížnosti

Dobrý den,
Chtěla jsem u Vas tv,net a tarif.
Net mám to je vše v pořádku.
Ale televizi mám spuštěno službu ale je mi to k ničemu když mi nejde v televizi a operátor mi řekne že se na to mám koukat v notebooku kterej nemám. Chtěla sem televizi do televize.
První se mě ptá paní jestli mám chytrou televizi že nepotrebuju setobox pak mi řekne že mi technik vše udělá. Nakonec řeším 2 dny setobox ale nikdo o ničem neví.
Porad volám operátorům jak debil.
2 dny volám na operátory z toho se 3x dozvím že nikdo nezadal oku kód takže se mi číslo nepřinese až na po 4 se mi údajně donese.
Smlouva v mailu žádná nic takže nikde nic.
Dva dny řeším setobox jeden den se to záda a druhý den zase nic.
Akorát mám z toho nervy doufám že to za to bude aspoň ten vodafone stát.
Zatím akorát jen nervy kazdej operátor tvrdí něco jiného a 5x zadaj něco co nakonec ani druhý den zadané není.


Požadované řešení

Laskavě bych chtěla ten setobox ať se můžu na tu televizi koukat a přenos čísla a ne že se každý den dozvím že tam nic takového zadané není.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému