Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:649
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

74%
26%
Toto skore je založeno na 121 stížnostech.

#61708Střep ve zmrzlině

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 měsíců 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2022, před 5 měsíci

Martina Vilímková

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem koupila v Tachovském Lidlu halloweenský zmrzlinový dort. Na pohled pěkný, děti určitě zaujme. Jenže v něm jsou STŘEPY!!!!!
Nechci ani domyslet co by se stalo kdyby ho můj malý syn spolknul...
Vilímková


Produkt

Halloweenský zmrzlinový dort


Požadované řešení

?


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.10.2022 10:22, před 5 měsíci

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2022 12:05, před 5 měsíci

Dobrý den, paní Vilímková. Mrzí nás Vaše nespokojenost se zbožím, které jste v naší prodejně zakoupila. Poprosíme Vás, abyste Vaše upozornění zaslala přes kontaktní formulář na našich webových stránkách. Odpovědní kolegové případ zaevidují a předají jej na oddělení kvality. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2022 23:55, před 4 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.