Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobry den,
30.11.2022 mi byl doručen domeček pro panenky, který jsem chtěl dát své 4 leté dceři pod stromeček. Balík mi měl doručit pracovník PPL, který jej dal rovnou do parcelshopu, tam jsem si jej převzal, když jsem viděl v jakém stavu balík je (nezabalený v krabici, žádné bublinkové fólie, prostě balík v originální krabici jakobych si jej vzal z regálu v obchodě, dále poškozené rohy, evidentně balík dostal několik ran, balík byl určitě otevřený a byl přelepený izolepou) tak jsem se ani neobtěžoval jej otevřít a chtěl jsem jej poslat zpět rovnou z parcelshopu na výměnu. Paní v parcelshopu mi sdělila, že to již nejde a že musím toto řešit s eshopem. Na lidlshop jsem se dovolal obratem, slečna mi poslal mail kam jsem zaslal fotodokumentaci balíku. 2.12. jsem volal zpět, s dotazem jak to vypadá, slečna na druhé straně byla asi první člověk co si můj mailotevřel, podle fotek hned uznala, že jsem v právu a nabídla mi 20% slevu na balík, což jsem odmítl, chtěl jsem pod stromeček dát hezký dárek a ne nějaký rozkopaný hnus. Bohužel domeček byl již vyprodaný, takže dcera nedostane to co si vybrala a napsala si o to Ježíškovi ale slečna mi nabídla, že mi vrátí peníze a k tomu 100,- poukázku (!!!). Takže abych si shrnul politiku tohoto nadnárodního obchodního řetězce: pošlou vám rozmlácený balík, pak zjistíte, že zboží je vyprodáno, načež vám nabídnou dvě absurdní možnosti řešení. Za omluvu bych bral tak tento poškozený domeček zdarma a video, jak kopou do zadní části těla pracovníka skladu, který se k dané zásilce takto zachoval.
Playtive Dřevěný domeček pro panenky XXL,
Za omluvu bych bral tak tento poškozený domeček zdarma a video, jak kopou do zadní části těla pracovníka skladu, který se k dané zásilce takto zachoval.
|
Tweet |