Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#63816Reklamace - pojistná událost a ALZOU ztracený mobil

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2023, před rokem

Marek Hruda

Znění stížnosti

Dne 13.7.2022 jsem zakoupil mobilní telefon i s pojištěním proti krádeži a poškození viz. objednávka č. **.
Dne 9.11.2022 jsem na sluzby.administrace@alza.cz nahlásil poškození telefonu (prasklý kryt v místě objektivu) a požadoval řešení.
Dne 17.11.2022 jsem telefon předal na pobočce ALZA v Kladně o opravě.
Dne 6.12.2022 urguji opravu, že nemám reakci.
Dne 7.12.2022 na dotaz ALZY opět potvrzuji informace jak pojistné události došlo (informace obdržela ALZA již 9.11.2022).
Dne 16.12.2022 jsem e-mailem informován o vyřízení reklamace s tím, že se dopravuje telefon k předání zpět.
Zde jsem také poprvé zjistil, že povinná spoluúčast je 10% z ceny telefonu (doteď tato informace byla důsledně skrytá na zadních stranách pojistných podmínek).
Dne 30.12.2022 telefonicky řešim s operátorem ALZY, že stále nemám telefon (dostávám informaci, že je dostupný na pobočce KLADNO).
Dne 31.12.2022 první a neúspěšný pokus o vyzvednutí telefonu - dle pracovníků pobočky tam není (řešeno i po telefonu s callcentrem), přislíbeno dohledání a předání.
v období mezi 1. a 7. lednem probíhá několik telefonů a urgence řešení záležitosti.
Dne 7.1.2023 obdržen e-mail, že telefon je k vyzvednutí na pobočce
Dne 8.1.2023 dopoledne učiněn zatím poslední neúspěšný pokus o vyzvednutí - opět stejná situace mobil na pobočce není, pracovníky pobočky slíben dobropis a vrácení peněz za telefon. Večer kontaktováno call centrum, kde byla situace opět diskutována a z mé strany požadován dobropis za "ztracený" telefon.
Dne 10.1.2023 opět kontaktováno call centrum - informace jsem neobdržel žádné, jen operátor přislíbil prověření a zajištění vystavení dobropisu.

Rád bych po dvou měsících měl tuto záležitost vyřešenu. Mobil i data jsem již oželel a nehodlám čekat další týdny, než jej někdo v ALZE najde.


Produkt

Mobilní telefon Asus Zenfone 8 8GB/128GB černá


Požadované řešení

Urychlené vystavení dobropisu a vrácení částky za telefon, jako by šlo o odstoupení od smlouvy pro neodstranitelnou vadu. U běžné reklamace by již nebylo o čem mluvit - 30 dní na vyřízení je dávno pryč.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému