Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#63859Reklamace se zamítá z důvodu pozdního nahlášení škodní události

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2023, před rokem

Petra Růžičková

Znění stížnosti

Dne 15.12.2022 jsem vyzvedla v Alza boxu objednávku č. ** obsahující (mimo jiné) Ochranné sklo Epico Glass 2.5D pro Honor X7 - černé. Obal nebyl nijak poškozen, nebyl tedy předpoklad, že by zboží mohlo být poškozené.
Toto sklo bylo předáváno jako dárek dne 24.12.2022. Po rozbalení se zjistilo, že je prasklé - ihned jsme vadu nafotili a dne 26.12.2022 jsme chtěli jít osobně reklamovat. Zjistili jsme, že to lze i online, čehož jsme využili, protože jsme byli nemocní. Dne 26.12.2022 došlo tedy k zadání reklamace do systému, reklamace byla přijata pod číslem **. Dne 29.12.2022 bylo zboží předáno do Alza boxu. Alza vyřídila reklamaci dne 11.01.2022 s tímto prohlášením:

Číslo reklamace: **
Způsob vyřízení: Zamítnutí

Bližší informace: Reklamace se zamítá z důvodu pozdního nahlášení škodní události

Zboží na vás čeká přímo na VÝDEJI ZBOŽÍ na prodejně Ústí nad Labem na adrese Špitálské nám. 3517/1a, Ústí nad Labem Po-So 8:00-19:00, Ne 9:00-19:00.

Ihned (dne 11.1.2023) jsem tel. kontaktovala společnost a požadovala vysvětlení. Bylo mi sděleno, že jsem měla uplatnit reklamaci do týdne a více se mnou již nebudou bavit. Jednou už bylo rozhodnuto. Nic takového jsem v obchodních podmínkách ani v OZ nenašla. Uplatňovala jsem reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, tak mám za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).


Produkt

Ochranné sklo Epico Glass 2.5D pro Honor X7 - černé.


Požadované řešení

Výměna nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému