Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Reklamoval jsem na alze xbox series x s vadou vypadávání obrazu cca na 1-2 sekundy což u herní konzole je to podstatná závada (zkoušeno na více TV i monitoru výměna několika HDMI kabelů)
Po cca 17dnech mi přišel mail že opraveno no neopraveno jen dáno do továrního nastavení což jsem se dozvěděl až po měsíci a pár dnech
Todle mi za
1. nepřijde jako oprava bud je vadný konektor nebo základní deska
2.xbox mám od data vydání a dělalo to od prvního dne bohužel v té době byla situace co se týče konzolí dost špatná tak jsem to bohužel neřešil
Ale nemyslím si že by to vyřešilo obnovení továrního nastavení
Tak neopraveno v tomto případě teda měla být reklamace zamítnutá a ne jí označit jako opraveno
Druhá stížnost je že jsem reklamoval i druhou věc
Thrustmaster eSwap X Pro Controller tady bylo více vad reklamace uznána a vyřešila to alza výměnou za nový kus ale podání reklamace jsem zadal požadovaný způsob vyřízení dobropis na což mám nárok jak z vyjádření ČOI tak ze zákona jelikož reklamovana věc měla více vad
Ale to alzu vůbec nezajímá
Xbox series X...Thrustmaster eSwap X Pro Controller
Xbox series X opravit aspoň
Thrustmaster eSwap X Pro Controller
Vrátit peníze
|
Tweet |