Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#64250Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.01.2023, před rokem

David Černohorský

Znění stížnosti

Reklamoval jsem na alze xbox series x s vadou vypadávání obrazu cca na 1-2 sekundy což u herní konzole je to podstatná závada (zkoušeno na více TV i monitoru výměna několika HDMI kabelů)
Po cca 17dnech mi přišel mail že opraveno no neopraveno jen dáno do továrního nastavení což jsem se dozvěděl až po měsíci a pár dnech

Todle mi za
1. nepřijde jako oprava bud je vadný konektor nebo základní deska
2.xbox mám od data vydání a dělalo to od prvního dne bohužel v té době byla situace co se týče konzolí dost špatná tak jsem to bohužel neřešil
Ale nemyslím si že by to vyřešilo obnovení továrního nastavení
Tak neopraveno v tomto případě teda měla být reklamace zamítnutá a ne jí označit jako opraveno

Druhá stížnost je že jsem reklamoval i druhou věc

Thrustmaster eSwap X Pro Controller tady bylo více vad reklamace uznána a vyřešila to alza výměnou za nový kus ale podání reklamace jsem zadal požadovaný způsob vyřízení dobropis na což mám nárok jak z vyjádření ČOI tak ze zákona jelikož reklamovana věc měla více vad

Ale to alzu vůbec nezajímá


Produkt

Xbox series X...Thrustmaster eSwap X Pro Controller


Požadované řešení

Xbox series X opravit aspoň

Thrustmaster eSwap X Pro Controller
Vrátit peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému