Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
Dnes 6.3.23 jsem si chtěla v prodejně Semily koupit rybu za sníženou cenu/cedule nad chlad.boxem/,bohužel u pokladny ale sleva nebyla.Zboží jsem si nekoupila.
V poslední době si už každou účtenku kontroluji,protože se tato situace stává velmi často a nejenom mně.Nestěžuji si na pokladní,které opravdu na vině nejsou!!! Nastalý problém jsem vždycky vyřešila s pokladní nebo vedoucí směny.
Vždy jsem do Lidlu chodila nakupovat ráda,nyní končím i kvůli nesmyslně vysokým cenám potravin.
Vyzývám i ostatní nakupující,kteří řeší podobné problémy,aby mě následovali.
pstruh duhový a mnoho dalšího zboží hlavně maso/
ceny uvedené u zboží a slevy musí být správně uvedeny v systému !!!
|
Tweet |