Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#65247Deklarované slevy jsou jen na cedulích

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2023, před rokem

Alena Hořáková

Znění stížnosti

Dnes 6.3.23 jsem si chtěla v prodejně Semily koupit rybu za sníženou cenu/cedule nad chlad.boxem/,bohužel u pokladny ale sleva nebyla.Zboží jsem si nekoupila.
V poslední době si už každou účtenku kontroluji,protože se tato situace stává velmi často a nejenom mně.Nestěžuji si na pokladní,které opravdu na vině nejsou!!! Nastalý problém jsem vždycky vyřešila s pokladní nebo vedoucí směny.
Vždy jsem do Lidlu chodila nakupovat ráda,nyní končím i kvůli nesmyslně vysokým cenám potravin.
Vyzývám i ostatní nakupující,kteří řeší podobné problémy,aby mě následovali.


Produkt

pstruh duhový a mnoho dalšího zboží hlavně maso/


Požadované řešení

ceny uvedené u zboží a slevy musí být správně uvedeny v systému !!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému