Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Při pořizování mobilního internetu jsem bydlel ve městě a internet fungoval bez problémů, dotazoval jsem se také na signál v obci ve které chci nyní bydlet a bylo mi řečeno technikem od vodafonu, že se signál bude zlepšovat. Nyní na reklamaci po zákaznické lince zareagovali zamítnutím reklamace protože jsem měl měsíc na vyzkoušení služby. Nemyslím si, že bych ale kupoval službu na 2 roky přímo k jedné adrese když je to služba mobilní a navíc mi nyní zase technik od vodafonu po telefonu řekl, že v tom místě se signál nezlepší minimálně rok, možná déle. Že nemají vysílač a řeší majetkové vztahy na stavbu dalšího vysílače a to se může táhnout.
Na můj dotaz k vyřešení reklamace mi bylo řečeno, že asi budu muset napsat reklamaci písemnou pokud se mi nelíbí stanovisko reklamačního oddělení. Rád bych případně tento internet zrušil protože ho tímto způsobem nemohu využívat a nebo alespoň snížil cenu služby když už ji nemohu využívat. Pořizoval jsem si mobilní internet proto, abych mohl být na více místech a ne uvázaný k jedné adrese a dokonce jsem přešel od O2 k Vodafone protože mi nabídli 2x více dat za stejnou cenu. Nyní nevyužiji data vůbec pokud nezajedu do města..
Mobilní internet Turbo 20 giga
Rád bych ukončil smlouvu nebo snížil cenu služby.
|
Tweet |