Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:565
Z toho za letošní rok:46
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 130 stížnostech.

#6679Nastavení tarifu se smlouvou, který měl být bez smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2015, před 7 lety

Daniela Höferová

Znění stížnosti

Dne 7.4.2015 jsem kontaktovala operátora Vodafonu zda my lze prodloužit tarif, který jsem využívala doposud ( bez smlouvy ). Bylo my sděleno, že tarif my prodloužit lze. Upozorňovala jsem operátorku asi 5x, že nechci hlavně žádnou smlouvu,že se nechci ničím vázat. Ona my na to odpověděla, že to se smlouvou mít opravdu nebudu a aby mi tarif mohla prodloužit, tak mi pošle smsku s kodem, ktery ji obratem nadiktuju. Kod zadala do systemu, ale bylo mi pak divné proč ji musim diktovat nakej kod, když mam tarif bez smlouvy, tak jsem se ji zeptala k čemu vůbec slouží ta smska s kodem. Odpověděla mi, že ta smska slouží MÍSTO smlouvy na 24 měsíců. To jsem si myslela,že si ze mě dělá srandu, že to snad nemyslí vážně, jasně jsem ji řekla, že o žádnou smlouvu nemám zájem. A na závěr mi sdělila,že to zrušit nemůže, že se musim obrátit na pobočku. Tak tohle mě naštvalo. Na pobočce, jsem byla druhý den 8.4.2015,tam semnou zadaly požadavek a dál že se mi ozvou z reklamačního oddělení, tím byly semnou vyřízené. Čekala jsem tyden a nic, pořád mi tarif běžel a nikdo nevolal, tak jsem opět volala na operátora, řekla jsem operátorce cely příběh, protože nic v systemu neviděla a ta mě odkazala zase na pobočku s tím at semnou sepíšou ještě 30ti denní smlouvu a až jí ta smlouva dorazí do Prahy, že to celé stornuje. Byla jsem opět na pobočce V Libereci v Nise zase zadaly požadavek a sepsaly semnou 30ti denní smlouvu. Za 5 dni tedy dnes 5.5.2015 mi volaly z reklamačního oddělení, že jsem nesepsala smlouvu, a že jsem ji měla sepsat do 14 dnů a poslat na pobočku. No tohle jsem opravdu nečekala, to už mě opravdu vytočilo. Protože jsem na pobočce byla 2x za celý měsíc, dokonce hned druhý den po prvním telefonátu a opakovat to každému dokola je opravdu vyčerpávající. Hovor jsme ukončily zase s tím, že se mi někdo zase ozve.
Operátorka mi klidně zašle smskou skrytou smlouvu a ještě je problém tu smlouvu vypovědět.
Takže s vodafonem úplna nespkojenost.


Produkt

Reklamace smlouvy


Požadované řešení

Na základě stížnosti, kontaktovat zákazníka a dořešit problém, který vnikl ze strany Vodafonu. Zákazník čeká měsíc na vyřízení požadavku, který byl sepsán na pobočce a dodnes nebyl vyřešen.
Provést okamžité stornování smlouvy a to bez poplatku, jak to bylo přislíbeno operátorem Vodafonu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2015 10:05, před 7 lety

U smluv uzavíraných pomocí prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. O tom kam a vůči komu odstupovat musí prodejce spotřebitele informovat nejpozději při uzavírání smlouvy (např. přímo ve smlouvě nebo v podmínkách připojených ke smlouvě). Jinak platí, že se odstoupení zasílá prodejci na adresu sídla nebo jiného místa podnikání či na jeho e-mailovou adresu. Zákon nestanoví písemnou formu, proto je možné odstoupit od smlouvy i po telefonu.

Pokud obchodník neinformuje spotřebitele o možnosti odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, tato lhůta se prodlužuje o rok.

Reakce společnosti

Publikováno
11.5.2015 10:14, před 7 lety

Hezký den, paní Höferová,

neznám podrobnosti k této situaci, proto vám teď nemohu poradit, jak ji dále řešit. Abychom mohli zjistit víc, kontaktujte prosím přímo naše Reklamační oddělení, a to přes https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Kolegové vše prověří a napíší vám, jaký je další možný postup.

Obecně mohu potvrdit, že pokud nám hlásíte aktivační kód, jedná se o uzavření smlouvy na dobu určitou. Tato informace je uvedena v SMSce, ve které je aktivační kód uvedený.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.6.2015 11:08, před 7 lety


Daniela Höferová

Hodnocení:

Komentář: Vystavil se dobropis a tarif byl zrušen. Případ se táhl cca 2 měsíce, ale nakonec to dopadlo, tak jak mělo.

Děkuji za reakci.