Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#66932Reklamace-Zboží El. struhadlo SGR 150 E2 Přišlo poškozené. / Rozulámané/

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2023, před 11 měsíci

Jan Fändrich

Znění stížnosti

Jsme důchodci a objednali jsme si El. struhadlo.Dopravila je pošta, ale po zaplacení a rozbalení jsem zjistil, že je rozbitá násypka.Reklamoval jsem vše na poště a došel mi dopis ,že pošta za nic nemůže zboží bylo nedostatečně zabezpečené /zabalené/ Volal jsem na vaše reklamace kde mně paní odbyla s tím že si mám podat stížnost na vašich internet. stránkách. Jak jsem uvedl jsme důchodci a nemáme možnosti ani vědomosti na komplikované řešení problémů.Psal jsem na vaši reklamaci ovšem nemohu se dostat tam kaqm mně odkazujete.


Produkt

Elektrické struhadlo SGR 150 E2


Požadované řešení

Pokusím se poslat poškozený výrobek na adresu do Plzně i když mně to bude stát další peníze, a budu doufat , že vaše firma je seriozní a vyřeší moji reklamaci kladně.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému