Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:676
Z toho za letošní rok:47
Stále v řešení:24
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 126 stížnostech.

#66937Zboží z letáku vůbec nebylo na pobočce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2023, před 28 dny

Anna Markova

Znění stížnosti

Dobry den.
Dnesniho dne spolecnost Lidl inzerovala v akcnim letaku robotickou sekacku Parkside za 7990 kc. Byla jsem pro ni v 7 rano na jejich pobocce Unhost Prazska 1545. Do prodejny jsem vstoupila jako uplne prvni zakaznik. Nicmene na pobocce nebyla k prodeji ani jedna tato sekacka. Nasledne jsem objela vsechny pobocky na Kladne a ani na jedne prodejne nebylo mozne sekacku koupit. Reklamni akce trva ode dneska do nedele. Po 8 me hodine jsem volala na zakaznickou infolinku a nebyla jsem jediny zakaznik, ktery si stezoval a sekacky vsude vyprodane. Jak je toto mozne.?


Požadované řešení

Omluva. Proplaceni benzinu a dodani nove sekacky. Klidne i za neakcni cenu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2023 11:47, před 28 dny

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Reakce společnosti

Publikováno
11.5.2023 14:21, před 28 dny

Dobrý den, paní Mirkova, mrzí nás, že jste neměla možnost zakoupit si sekačku. V takovém případě vždy doporučujeme zeptat se kolegů přímo v prodejně, kde Vám budou sděleny bližší informace. My zde na nemáme možnost dostupnost prověřit. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.5.2023 14:30, před 28 dny


Anna Markova

Pardon, nerozumim tomu. Samozrejme jsem se na pobocce zeptala a tam mi bylo reseno, ze prisel sekacky 1kus. Nicmene toto byla lez. Protoze, jak jsem psala, byli jsme na prodejne jako zakaznici prvni a zadna sekacka v regalech nebyla. Dokonce nemeli ani stitek. Coz beru pomerne jako drzost. V jinych pobockach na Kladne byl alespon prazdny regal..Jak mam tedy postupovat.? Na pobocce nikdo ochotny to resit nebyl.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2023 10:00, před 24 dny

Děkujeme stranám za součinnost.

Jak uvádíme výše, může se spotřebitel v případě podezření na nekalou obchodní praktiku obrátit na krajský živnostenský úřad.

Stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla spotřebitelce odpovědět a poradit s dalším postupem v rámci interního řešení sporu.

Reakce společnosti

Publikováno
15.5.2023 10:24, před 24 dny

K případu jsme se již vyjádřili. Prosíme o uzavření. Děkujeme.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2023 10:28, před 24 dny

Děkujeme společnosti za vyjádření.

S ohledem na výše uvedené jsme nuceni stížnost uzavřít bez dosažení dohody stran. Spotřebitelka se však může obrátit na dozorový orgán.

V případě potřeby další právní konzultace může spotřebitelka využít i naší telefonické poradny na čísle 299 149 009.