Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Spolecnost Alza mi do AlzaBoxu k memu objednanemu zbozi prihodila vec navic. Po upozorneni na problem jsem cekal, ze se domluvi na vyzvednuti, predam a bude po problemu. Kdybych jim o tom nerekl, ani to nevi. Misto toho se mi dostalo takoveho jednani, ze me support odmitl s tim, ze pro to nikdo jezdit nebude a par dni na to se mi zbozi, ktere jsem si neobjednal a oni prihodili omylem, objevilo na ucte jako objednavka. Toto je podle meho podvodne jednani, neni mozne, abych si neco neobjednal, Alza mi to prihodila k me objednavce a pak po me jeste chteli penize. Poslal jsem stiznost na COI.
Doruceni
Omylem prihozene zbozi si ma kuryr prijet prebrat a neplatnou objednavnu na mem profilu ma Alza odebrat. Rozhodne neni reseni jejich problem udelat mym problemem, ukolovat me jako poskoka a chtit po me penize za neco, co jsem si neobjednal. Support se mnou jiz nekomunikuje.
|
Tweet |