Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#67295Neopravnene vytvorena objednavka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2023, před 10 měsíci

Tomas Hubelbauer

Znění stížnosti

Spolecnost Alza mi do AlzaBoxu k memu objednanemu zbozi prihodila vec navic. Po upozorneni na problem jsem cekal, ze se domluvi na vyzvednuti, predam a bude po problemu. Kdybych jim o tom nerekl, ani to nevi. Misto toho se mi dostalo takoveho jednani, ze me support odmitl s tim, ze pro to nikdo jezdit nebude a par dni na to se mi zbozi, ktere jsem si neobjednal a oni prihodili omylem, objevilo na ucte jako objednavka. Toto je podle meho podvodne jednani, neni mozne, abych si neco neobjednal, Alza mi to prihodila k me objednavce a pak po me jeste chteli penize. Poslal jsem stiznost na COI.


Produkt

Doruceni


Požadované řešení

Omylem prihozene zbozi si ma kuryr prijet prebrat a neplatnou objednavnu na mem profilu ma Alza odebrat. Rozhodne neni reseni jejich problem udelat mym problemem, ukolovat me jako poskoka a chtit po me penize za neco, co jsem si neobjednal. Support se mnou jiz nekomunikuje.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému