Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den,
29.4. jsem dával na reklamaci hodinky Mi Watch, jelikož se často odpárovaly od telefony a později se již odmítali spárovat. Dne 30.5. (tedy poslední den zákonné lhůty) mi přišla zpráva, že je reklamace zamítnuta z důvodu nekompletního balení. Dle vyjádření chyběla nabíječka a nemohli udělat ani diagnostiku. Dle mého názoru je toto nezákonné, prodejce nemůže po spotřebiteli vyžadovat kompletní balení a veškeré příslušenství. Jelikož nabíječka nemá se závadou nic společného, nepovažuji ji jako nutné příslušenství k reklamaci. Obzvlášť, když hodinky byly skoro plně nabité a bylo tedy možné diagnostiku provést.
Zboží jsem samozřejmě přebral, nabíječku doplnil a dal na reklamaci znovu. Jenže místo už tak dlouhých 30 dní nyní musím čekat ještě dalších 30 a celkově budu bez těch hodinek 2 měsíce.
Děkuji
reklamace hodinek Mi Watch
Vyřešení nové reklamace v co nejrychlejší lhůtě
|
Tweet |