Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#67448Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2023, před 10 měsíci

Jakub Skalský

Znění stížnosti

Dobrý den,

29.4. jsem dával na reklamaci hodinky Mi Watch, jelikož se často odpárovaly od telefony a později se již odmítali spárovat. Dne 30.5. (tedy poslední den zákonné lhůty) mi přišla zpráva, že je reklamace zamítnuta z důvodu nekompletního balení. Dle vyjádření chyběla nabíječka a nemohli udělat ani diagnostiku. Dle mého názoru je toto nezákonné, prodejce nemůže po spotřebiteli vyžadovat kompletní balení a veškeré příslušenství. Jelikož nabíječka nemá se závadou nic společného, nepovažuji ji jako nutné příslušenství k reklamaci. Obzvlášť, když hodinky byly skoro plně nabité a bylo tedy možné diagnostiku provést.

Zboží jsem samozřejmě přebral, nabíječku doplnil a dal na reklamaci znovu. Jenže místo už tak dlouhých 30 dní nyní musím čekat ještě dalších 30 a celkově budu bez těch hodinek 2 měsíce.


Děkuji


Produkt

reklamace hodinek Mi Watch


Požadované řešení

Vyřešení nové reklamace v co nejrychlejší lhůtě


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému