Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#6757Zavádějící smlouva, porušování zákona 101/2000 Sb.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2015, před 9 lety

Klára Štěpánková

Znění stížnosti

Zhruba před měsícem mi byl nabídnut tarif na míru od společnosti Vodafone Czech Republic a.s. Nabídku jsem přijala.

Dokumenty k tarifu mi byly dovezeny kurýrem INTIME. Kurýr mě velmi zaskočil, když přede mnou otevřel obálku od Vodafonu, vyndal z ní smlouvu s mými osobními údaji a dožadoval se okamžitého podpisu, aniž by mě nechal dvoustránkový dokument před podpisem přečíst. Argumentoval tím, že si smlouvu mohu přečíst doma a pokud se mi nebude líbit, mohu od ní do 14 dnů odstoupit. Jedno vyhotovení podepsané smlouvy si chtěl hned odvést. Takové má prý instrukce od Vodafonu.

Smlouvu jsem bez toho, abych si ji mohla přečíst, odmítla podepsat, tak si naštvaný kurýr rozlepenou obálku s mými osobními údaji odvezl zpět.

Kontaktovala jsem Vodafon, popsala jsem situaci a operátor mi slíbil, že mi smlouvu zašle znovu prostřednictvím České pošty.

Dlouho se nic nedělo, dnes mi ale zhruba po měsíci smlouva dorazila. Bohužel v ní není nejsou uvedeny specifikace služby, které jsem si domluvila. Pouze informace, že mi budou poskytovat slevu na službu Neomezeně do všech sítí, a že musím po dobu 2 let využít každý měsíc služby v minimální hodnotě 349 Kč.

Volala jsem operátorovi, který mi sdělil, že toto je standardní postup, a že mi nemůže potvrdit ani e-mailem podmínky tarifu, na kterých jsme se dohodli. Vzhledem k tomu, že jsem se domluvila na neomezeném volání a SMS do všech sítí + 500 MB dat, ptala jsem se, jak mi tedy zaručí, že mi budou poskytnuty skutečně tyto služby a nikoliv jiné. Na to mi operátorka nedokázala relevantně odpovědět. Pouze mi sdělila, že až obdrží mnou podepsanou smlouvu, budu mít přístup do samoobsluhy, kde specifikaci uvidím.

Žádala jsem tedy, aby mě přepojila na svého nadřízeného nebo na někoho, kdo se mnou situaci vyřeší a může mi sdělit relevantní informace a ona mi sdělila, že nikdo takový není. Prý mě může maximálně do 48 hodin kontaktovat její nadřízený.


Požadované řešení

Vyjádření k nakládání s mými osobními údaji, které je v rozporu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů; kontakt od pracovníka Vodafonu, který je schopen poskytnout relevantní informace; písemná specifikace objednané služby.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému