Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dne 23.5. jsem zakoupila notebook Asus s priplacenou službou "První spuštění".
Doručený notebook nešel vůbec spustit (černý displej).
Notebook jsem odeslala na reklamaci, kde mi po -x mailových konverzacích byl nakonec notebook poslán zpět s neuznanou reklamací s formulářem bez podpisu technika, který usoudil, že zboží je v pořádku.
Znovu doručený notebook opět stejný problém - černý displej.
Po téměř měsíčním jednání nemám ani peníze, ani fungující notebook a nemůžu se dobrat úspěšného konce.
Tímto si stěžuji na komunikaci s Alzou a jejím servisním střediskem.
Kozáková Dita DiS
Refundace peněz na již zasílané číslo účtu ( NIKOLI NA PLATEBNÍ KARTU)
|
Tweet |