Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#67605Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2023, před 10 měsíci

Dita Kozáková

Znění stížnosti

Dne 23.5. jsem zakoupila notebook Asus s priplacenou službou "První spuštění".
Doručený notebook nešel vůbec spustit (černý displej).
Notebook jsem odeslala na reklamaci, kde mi po -x mailových konverzacích byl nakonec notebook poslán zpět s neuznanou reklamací s formulářem bez podpisu technika, který usoudil, že zboží je v pořádku.
Znovu doručený notebook opět stejný problém - černý displej.
Po téměř měsíčním jednání nemám ani peníze, ani fungující notebook a nemůžu se dobrat úspěšného konce.
Tímto si stěžuji na komunikaci s Alzou a jejím servisním střediskem.
Kozáková Dita DiS


Požadované řešení

Refundace peněz na již zasílané číslo účtu ( NIKOLI NA PLATEBNÍ KARTU)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému