Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:813
Z toho za letošní rok:29
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

67.9 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (552 z 813)

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Uvedená procenta vychází z 159 hodnocení od spotřebitelů help

#68255Teplotní šok

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2023, před 2 lety

L. Adamčík

Znění stížnosti

Dobrý den, před nedávnem jste otevřeli prodejnu ve Frenštátě pod Radhoštěm. Nepřijemně nízká teplota, ve srovnáni s dalšími prodejnami Lidl, ohrožuje zdraví zákazníků a činí nákup nepřijemným. V této prodejně jsem byl dnes podruhé a utrat jsem přes 3.000,-. Učiním ještě jeden pokus návštěvy a pokud bude teplotní nepohoda pokračovat, tak půjde i o návštěvu poslední.
Adamčík
***


Požadované řešení

Ušetřit zákazníky před teplotními šoky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2023 14:15, před 2 lety

Otázka uvedená ve stížnosti je primárně regulována obecně závaznými právními předpisy z oblasti pracovního práva. Obecně by však měla být v prodejnách nastavena teplota, tak aby byla zajištěna ochrana zdraví jak pracovníků, tak i zákazníků.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.7.2023 07:46, před 2 lety

Dobrý den, pane Adamčíku. My zde na dTestu nemáme možnost Váš požadavek dořešit. Doporučíme Vám, abyste kontaktoval náš zákaznický servis na čísle 210 023 400 nebo na e-mail hotline@lidl.cz. Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný dne. S pozdravem Lidl v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2023 15:01, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2023 15:13, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.