Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:719
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

76.8 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (552 z 719)

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Uvedená procenta vychází z 156 hodnocení od spotřebitelů help

#68807Slabý signál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2023, před 2 lety

Oldrich Ther

Znění stížnosti

Bydlíme už cca 20 roku na adrese Paceřice č.ev.12, 46344 Paceřice. Uživatelem vašich služeb jsme více jak 20 roku. Signal vodafone tady byl vždy nedostatečný. V domě se nikam nedovolame ani nepřijede hovor. Jen mimořádně s čelem nalezeny na okně. Je nám už přes 70 roku a už nás vysílače běhat ven. Prosíme o zesileni signalu nebo povolení nějakého zesilovače. Děkujeme. Therovi


Požadované řešení

Zesileni signalu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2023 11:05, před 2 lety

Rozsah pokrytí je jedním z parametrů kvality služby a účastník by měl být o tomto parametru dostatečně informován. Sílu signálu je možné ověřit prostřednictvím map pokrytí, které ale nemusí být vždy stoprocentní. Spotřebitel by si měl tyto skutečnost ověřit již před uzavřením smlouvy. Vzhledem k tomu, že s ohledem na fyzikální a geomorfologické faktory není možné zaručit dostupnost signálu vždy a všude, považuje Český telekomunikační úřad za férové, kdyby operátor umožnil účastníkovi ukončení smlouvy bez sankce, pokud došlo ke zhoršení pokrytí daného území z důvodů výhradně na straně operátora. Na druhou stranu také existují i důvody, které jsou mimo dosah operátora (např. stavba výškových budov nebo jiné technické překážky).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.7.2023 09:09, před 2 lety

Dobrý den, pane There, je mi líto, pokud máte potíže se signálem. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 18:05, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 09:54, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.