Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:797
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 156 stížnostech.

#77489Nespokojenost s prodejnou Praha 4 Chodov Vojtíškova ul.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2024, před 10 měsíci

Alena Šotková

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli se ruší prodejna na Chodově. Dnes t.j. Sobota 20.7. to tak vypadalo. Ta prodejna je snad nejhorší v Praze. Hned u vchodu, zvadlé orchideje, tvrdé pečivo, nikde žádný prodavač, pouze jedna pokladní. Obchod je ponurý a skutečně to vypadá, že si s tím nikdo hlavu neláme. Je to skutečně nehezká prodejna. Myslela jsem si, že se dělají nějaké kontroly z vedení, ale to vypadá, že asi ne, protože přece není možné v dnešní době, aby takhle vypadal obchod. Chodím tam 4 roky, ale dnes to byla poslední kapka.


Požadované řešení

Možná změna vedoucího? Nevím, to už je na Vás.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 11:49, před 9 měsíci

Pokud se problém s jakostí potravin opakuje, může spotřebitel zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.

S nedostatkem personálu na prodejně je třeba se obrátit přímo na společnost, která by mohla situaci prověřit a příp. zvážit zaškolení nových lidí či změnu vedoucího pobočky.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2024 10:26, před 9 měsíci

Dobrý den, paní Šotková, mrzí nás Vámi popsané komplikace. Váš podnět předáme na danou prodejnu. S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2024 16:10, před 8 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2024 21:45, před 7 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.