Počet nahlášených stížností: | 605 |
Z toho za letošní rok: | 84 |
Stále v řešení: | 85 |
Balíček mě nikdy nedorucli. 1283kc. Sada nářadí na práci s kůží. Je evidentní že nedodala Zasilkovna. Měli dodat 16.10. Jejich člověk při reklamaci po telefonu mě řekl, že se balíček vrátil 17.10.2024 zpět na základu Zasilkovny. Ale už balíček nedorucli znovu. Temu říká, že balíček byl doručen 16.12.2024. A víc je nezajímá. Zasilkovna za ztrátu nezaplatí. Oznámil jsem na Policii v Rymarove podvod, že zadržují zásilku. Neuznali, řekli, že mám reklamovat co stále reklamuji. Spravedlnosti se nedovoláš. Takové nekonečné kolečko. Prostě nikdo nepomůže a všichni se jen vymlovají pro blbych 1283kc. Já už jen z principu to nevzdávám. Prostě TEMU a ZASILKOVNA a proto se ptam, jsou to ŠMEJDI? Odpovězte si sami. A všichni se tváří, jak je zákazník zajímá. Rostislav
Doručit zásilku.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Hezký den, Rostislave, podle vašeho popisu se zdá, že bohužel došlo ke ztrátě vaší zásilky. V takovém případě se prosím obraťte na odesílatele, ztrátu je totiž nutné reklamovat přímo u něj. Když se nás doptá na stav doručení, měli bychom mu sdělit, pokud jste zásilku neobdržel, aby nic nebránilo vyřízení k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Věc se nachází cca v tomto stadiu.
Už mám peníze nazpět. Jak k tomu došlo. Objevil jsem po pár odpovědích společnosti Zásilkovna jistou podobnost. Protože svěřili vyřizování korespondence pouze AI, ale chybička se vloudila, AI k nevýhodě Zásilkovny mě v korespondenci poradila k tíži Zásilkovny, že si můžu dále stěžovat v případě neuspokojení reklamace na Českém telekomunikačním úřadě. A tak jsem to udělal. Popsal jsem celou situaci, že mě společnost Zásilkovna posílá stále k dodavateli v zahraničí, což jsem 2x udělal a nikam to nevedlo. ČTÚ to vyhodnotila a velmi rychle pochopila, jak se zákonně zbavuje Zásilkovna podobných reklamací a sdělila mě, že tam udělají kontrolu. A to jste měli vidět ten šrumec. Hned se mě omluvili ( Zásilkovna) a napsali mě že udělají obrovitánskou výjimku a peníze mě vrátí i když jsem již po termínu, nevím jakém, prostě nasypali si popel na hlavu a díky ČTÚ mě peníze dorazily.
A co bylo dál?
Od té doby společnost Temu zasílající zásilky přes Zásilkovnu a ti prostřednictvím lidí s osobními vozidly, vozili zásilky přímo lidem domů, už nevozí nic. Protože mě se tak zásilka ztratila.
Zásilkovna od té kontroly zasílá pouze na smluvní výdejní místa nebo do boxů. Zřejmě dostala pokutu nebo napomenutí.
Zásilkovna využívala mezery v zákoně, možná ještě využívá, protože dle zákona si při nedoručení zásilky ze zehraničí si musíte stěžovat u prodejce. A to jsem uděl 2x a nikam to nevedlo. A pak to většinu lidí přestalo bavit a raději mávli rukou. Ovšem nečekali, že je pohřbí jejich vlastní chytrá inteligence.
Takže se alespoň něco změnilo. Člověk se nemá nechat odbýt.
S pozdravem Rostislav Polách