| Počet nahlášených stížností: | 820 |
| Z toho za letošní rok: | 36 |
| Stále v řešení: | 3 |
68%
32%
Dobrý den, opakovaně nakupuji Saguaro mineral jemně perlivou a nebo perlivou. Ráda bych věděla ,z jakého důvodu je voda v poslední době bez kysličníku? Děkuji za info. Jana Pražanová
Výrobek by měl splňovat deklarované údaje.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Společnost musí o složení produktu řádně informovat.
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Pražanová, v tomto případě Vám doporučujeme kontaktovat zákaznický servis přes webový formulář nebo na e-mail hotline@lidl.cz, který předá situaci k prověření. Děkujeme. S pozdravem Lidl s.r.o.
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.