Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:596
Z toho za letošní rok:75
Stále v řešení:92
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 81 stížnostech.

#81688Dodávání na špatné výdejní místo

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2025, před 8 dny

Václav Hubáček

Znění stížnosti

Neustále opakovaně zásilkovna dodává mé zásilky do nějakého boxu namísto do výdejny v Žitenicích. Na mé včasné upozornění nereaguje a včasnou žádost o přesměrování do Žitenic neuskuteční. Po dodání zásilky do boxu jí namísto převezení na správné výdejní místo odveze zpátky na depo. Takto se mi již jedna zásilka ztratila. Nechápu toto počínání - zásilku je třeba doručit o 4 km jinam a to do ŽITENIC a ne někam do Ústí n.L. nebo kam?
Také mám obavy o špatné zacházení s balíky - v nedávné minulosti mi doručili zásilku uvnitř rozbitou. Podávám tuto stížnost a reklamaci s tím, že další postup je stížnost na Český telekomunikační úřad , kterou bych bez tohoto nemohl podat. Způsoby zásilkovny jsou natolik špatné, že by se dle mne jí mělo vzít živnostenské oprávnění a tyto zastavit, zrušit !


Produkt

*** poslední špatně doručená zásilka


Požadované řešení

doručit na správné místo do Žitenic a pak zrušit zásilkovnu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2025 10:22, včera

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.