Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:628
Z toho za letošní rok:107
Stále v řešení:41
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

63.2 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (397 z 628)

Hodnocení spokojenosti

51%
49%
Uvedená procenta vychází z 90 hodnocení od spotřebitelů help

#81688Dodávání na špatné výdejní místo

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2025, před 2 měsíci

Václav Hubáček

Znění stížnosti

Neustále opakovaně zásilkovna dodává mé zásilky do nějakého boxu namísto do výdejny v Žitenicích. Na mé včasné upozornění nereaguje a včasnou žádost o přesměrování do Žitenic neuskuteční. Po dodání zásilky do boxu jí namísto převezení na správné výdejní místo odveze zpátky na depo. Takto se mi již jedna zásilka ztratila. Nechápu toto počínání - zásilku je třeba doručit o 4 km jinam a to do ŽITENIC a ne někam do Ústí n.L. nebo kam?
Také mám obavy o špatné zacházení s balíky - v nedávné minulosti mi doručili zásilku uvnitř rozbitou. Podávám tuto stížnost a reklamaci s tím, že další postup je stížnost na Český telekomunikační úřad , kterou bych bez tohoto nemohl podat. Způsoby zásilkovny jsou natolik špatné, že by se dle mne jí mělo vzít živnostenské oprávnění a tyto zastavit, zrušit !


Produkt

*** poslední špatně doručená zásilka


Požadované řešení

doručit na správné místo do Žitenic a pak zrušit zásilkovnu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2025 10:22, před 2 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2025 17:39, před měsícem

Dobrý den, v systému vidíme, že se jednalo o zásilku z Temu. U tohoto e-shopu funguje doručení to tak, že způsob doručení vyhodnocujeme na základě adresy, kterou nám e-shop předá. Pokud v blízkém okolí najdeme vhodné a dostupné výdejní místo nebo Z-BOX, zásilku sem automaticky doručíme. U zásilek z Temu preferujeme doručení právě na výdejního místa, vychází to z nastavení naší spolupráce s tímto e-shopem. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2025 09:46, před 8 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.6.2025 13:41, před 8 dny


Václav Hubáček

Pracovníci Zásilkovny lžou, na nejbližší výdejní místo opakovaně nedoručily (až napodruhý, kdy zásilku vozili "semtam") ač jsem je několikrát včas upozorňoval! nacpali to někam do Litoměřic do boxu a výdejní "nejbližší" místo pro mne je v Žitenicích. I v minulosti jsem měl se Zásilkovnou problém, truhlíky na květiny dovezli rozbité - bohužel viditelné až doma po rozbalení. Okrádaj mne tímto o čas a o zdraví="o nervy" § Pokud bych přistoupil na jejich vzdálené výdejní místo, bylo by pak levnější nechat si poslat domu - musel bych proto automobilem :o(

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2025 16:51, před 7 dny

Děkujeme spotřebiteli za poskytnuté vyjádření.

S ohledem na výše uvedené přeřazujeme stížnost zpět na společnost, aby mohla upřesnit své vyjádření a případně spotřebiteli dovysvětlit konkrétní systém dodávání, je-li to možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.