Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:596
Z toho za letošní rok:75
Stále v řešení:92
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 81 stížnostech.

#81690Přes urgence nedoručená zásilka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

8 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2025, před 8 dny

Jiří Sysel

Znění stížnosti

doručování balíčku z Temu(Čína) trvalo do Prahy 6 dní a dne 16.4. jsem obdržel výzvu na doručování balíčku s tím že se nepodařilo kvůli plnému boxu balíček doručit. Prý bude druhý pokus učiněn následující den, ale nebyl. Přes již 4 telefonáty na zákaznickou linku ještě dnes 23.4. balíček nemám. Operátoři mne pokaždé vyslechli a uzavřeli s tím, že určitě balíček není ztracen a že se ještě ten den dočkám doručení, které stále nepřichází. Je to nepoctivá hra s klientem a drzost, že beztrestně takto mohou se zákazníkem zacházet. Od dodavatele jsem dostal bonus za pozdní doručení, měla by však platit Zásilkovna!!


Produkt

číslo balíčku ***


Požadované řešení

tvrdý postih těch zaměstnanců, kteří jsou za dosud nedodaný balík zodpovědni a pro mne minimální odškodné za čekání a nemožnost již používat objednané zboží v částce 100 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2025 13:01, včera

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.