Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 24.4.2025 mi byla nastavena služba, kterou jsem neměl plně dohodnutou. Jedná se o nekázeň operátorky, která mě službu nastavila a dle informace z dnešního dne, ještě mi tvrdili, že se mnou včera hovořili. Poslední kontakt se mnou byl 22.04.2025. Jsem vaším bezproblémovým klientem více než 10 let a takovéto jednání z vaší strany se mi nelíbí a věřím, že se mnou co nejdříve spojíte a vše vyřešíme k oboustranné spojenosti.
Vždy jsem měl individuální slevu na tarif.
|
Tweet |
Obecně zákon nestanoví pro uzavření smlouvy určitou formu, a je proto možné smlouvu platně uzavřít ústně. To samé platí (obecně) také pro její změnu.
V souladu s § 1759 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lze však smlouvu změnit nebo zrušit jen se souhlasem všech stran, anebo z jiných zákonných důvodů. Záleží tedy na tom, co bylo mezi stranami dohodnuto.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Naimane, mrzí mě, pokud došlo k nedorozumění.
Vzhledem k rozvoji služeb, změnám právních předpisů, zavádění nových služeb a technologií, změnám obchodní strategie Vodafonu (včetně změn tarifů, cen a způsobů účtování), změnám podmínek na trhu služeb nebo na základě rozhodnutí Českého telekomunikačního úřadu má naše společnost právo změnit smlouvu v následujících ujednáních: ›ceny služeb; › způsob a podmínky vyúčtování; › způsob, rozsah, parametry a podmínky poskytování služeb; › způsob a podmínky plateb za služby; › rozsah povinností Vodafonu; › způsob reklamace vyúčtování či služeb; › odpovědnost za škodu; › podmínky a způsob ukončení smlouvy; › způsob komunikace se zákazníkem; › podmínky zpracování údajů.
V současné době převádíme zákazníky s původními tarify na aktuálně nabízené. S ohledem na to, o jak podstatnou změnu se jedná, jsme zvolili zákonem předepsanou formu komunikace. Všechny zákazníky jsme informovali v sekci Zprávy z Vodafonu v samoobsluze Můj Vodafone a také informací vloženou přímo do Vyúčtování.
Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky