Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 24.4.2025 mi byla nastavena služba, kterou jsem neměl plně dohodnutou. Jedná se o nekázeň operátorky, která mě službu nastavila a dle informace z dnešního dne, ještě mi tvrdili, že se mnou včera hovořili. Poslední kontakt se mnou byl 22.04.2025. Jsem vaším bezproblémovým klientem více než 10 let a takovéto jednání z vaší strany se mi nelíbí a věřím, že se mnou co nejdříve spojíte a vše vyřešíme k oboustranné spojenosti.
Vždy jsem měl individuální slevu na tarif.
|
Tweet |
Obecně zákon nestanoví pro uzavření smlouvy určitou formu, a je proto možné smlouvu platně uzavřít ústně. To samé platí (obecně) také pro její změnu.
V souladu s § 1759 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lze však smlouvu změnit nebo zrušit jen se souhlasem všech stran, anebo z jiných zákonných důvodů. Záleží tedy na tom, co bylo mezi stranami dohodnuto.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.