Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:797
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 156 stížnostech.

#81713Zralé avokádo (plesnivé)

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2025, před 7 dny

Ladislav Břicháč

Znění stížnosti

Dobrý den,
Svitavy dne 24.4.2025 jsem si zakoupil v balíčku 2ks Zralého avokáda, rozkrojil jsem a ze zralých avokád byla uvnitř velmi plesnivá avokáda


Požadované řešení

Bylo by fajn aby asi dlouhodobě zabalené potraviny nebyly vystaveny v regálech a nalepena akční sleva, ale rovnou hozené v kontejneru na odpadky
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2025 07:14, před 7 dny

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.4.2025 10:32, včera

Dobrý den, pane Břicháči,

Mrzí nás, že u nás zakoupené zboží nebylo v pořádku.

Ve Vašem případě doporučujeme zboží reklamovat. Reklamace se řeší vždy osobně na prodejně. Odpovědnou osobou pro převzetí reklamace je vedoucí prodejny nebo zástupce vedoucího prodejny. Reklamaci zboží lze uplatnit na jakékoliv prodejně a doporučujeme ji provést s pokladním dokladem. Abyste mohli zboží reklamovat, je třeba ho přinést fyzicky na prodejnu.

S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.