Počet nahlášených stížností: | 797 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den,
Svitavy dne 24.4.2025 jsem si zakoupil v balíčku 2ks Zralého avokáda, rozkrojil jsem a ze zralých avokád byla uvnitř velmi plesnivá avokáda
Bylo by fajn aby asi dlouhodobě zabalené potraviny nebyly vystaveny v regálech a nalepena akční sleva, ale rovnou hozené v kontejneru na odpadky
Děkuji
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Dobrý den, pane Břicháči,
Mrzí nás, že u nás zakoupené zboží nebylo v pořádku.
Ve Vašem případě doporučujeme zboží reklamovat. Reklamace se řeší vždy osobně na prodejně. Odpovědnou osobou pro převzetí reklamace je vedoucí prodejny nebo zástupce vedoucího prodejny. Reklamaci zboží lze uplatnit na jakékoliv prodejně a doporučujeme ji provést s pokladním dokladem. Abyste mohli zboží reklamovat, je třeba ho přinést fyzicky na prodejnu.
S pozdravem Lidl s.r.o.