Počet nahlášených stížností: | 596 |
Z toho za letošní rok: | 75 |
Stále v řešení: | 92 |
Objednali jsme si dva balíky s odstupem tří dnů. První balík měl dorazit během dvou dnů. V aplikaci jsme pak viděli , že se zásilku nepodařilo vložit. Pravděpodobně byl plný box. No budiž, ale druhý den stále nic. Když jsme se obrátili na podporu bylo nám řečeno, že se balík nachází kdesi na depu a v pondělí že přijde. No v pondělí stále nic. Říkali také, že budou konfrontovat vedoucího na depu kvůli opakujícím se problémům. Druhý balík dorazil normálně, myslím že do tří dnů. Přes vaši společnost už bych si neobjednala ani cvrčky, protože než by přišel tak všichni vychcípou.
Zásilka z vintedu
Toto je už několikátá zásilka se kterou máme problém. Začíná být na denním pořádku, že jsou zásilky zaměněné. Mělo by se to řešit srážkou mzdy nebo prémií, aby se předešlo těmto lajdákům, kterým je jejich práce u zadku.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.