Počet nahlášených stížností: | 601 |
Z toho za letošní rok: | 80 |
Stále v řešení: | 97 |
Dobrý den. Minuly týden mi přišel email dva dny po sobě, že bude můj balík přesměrovány na jiné místo. Když jsem dnes šla pro balík, v něm bylo úplně něco jiného. Pak jsem si všimla že je pod nálepkou (shein) s moji adresou a jménem, nalepeny jiný štítek (vinted)s jinou adresou a jménem. Jak se tohle může stat? Ze někdo přelepí již oštítkovany balík a přelepí ho někým jiným!? Infolinka úplně k ničemu. Nakonec paní na depu řekla, že mám čekat telefonát. Ale nějak nevěřím že se to dohledá, když paní na prodejně sama řekla že to už je potřetí tento den!
Moje zásilka *** Shein, zásilka pani č. *** Vinted
Prosím o rychlé dohledání a doručení zásilky nebo vrácení peněz v částce 862,-!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.