Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:601
Z toho za letošní rok:80
Stále v řešení:97
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

53.4 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (321 z 601)

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Uvedená procenta vychází z 81 hodnocení od spotřebitelů help

#81763Přeštítkovaný a zaměněný balík

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2025, před 6 dny

Michaela Tomášová

Znění stížnosti

Dobrý den. Minuly týden mi přišel email dva dny po sobě, že bude můj balík přesměrovány na jiné místo. Když jsem dnes šla pro balík, v něm bylo úplně něco jiného. Pak jsem si všimla že je pod nálepkou (shein) s moji adresou a jménem, nalepeny jiný štítek (vinted)s jinou adresou a jménem. Jak se tohle může stat? Ze někdo přelepí již oštítkovany balík a přelepí ho někým jiným!? Infolinka úplně k ničemu. Nakonec paní na depu řekla, že mám čekat telefonát. Ale nějak nevěřím že se to dohledá, když paní na prodejně sama řekla že to už je potřetí tento den!


Produkt

Moje zásilka *** Shein, zásilka pani č. *** Vinted


Požadované řešení

Prosím o rychlé dohledání a doručení zásilky nebo vrácení peněz v částce 862,-!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2025 13:25, před 10 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.