Počet nahlášených stížností: | 603 |
Z toho za letošní rok: | 82 |
Stále v řešení: | 99 |
Bohužel musím vyjádřit velké zklamání. Objednala jsem zásilku přes Vinted z Prahy 7 na Prahu 8 – opravdu jen pár kilometrů – a doručení má trvat od 1. května do 3. června? To mi přijde zcela nepochopitelné. Zásilka č. ***. Vyplnila jsem kontaktní formulář a několikrát komunikovala s robotem, který mě odmítl přepojit na živého operátora, takže vyřešit problém bylo prakticky nemožné. Doposud jsem byla se Zásilkovnou spokojená, ale tahle zkušenost mě vážně zklamala. Snad šlo jen o výjimečný problém, ale aktuálně bohužel doporučit nemohu.
Standardní zásilka z Vinted z Prahy 7 na Prahu 8, číslo balíku ***.
Očekávám okamžité prověření stavu zásilky a urychlené doručení do 24 hodin, jak služba ujišťuje. Už teď trvá zpoždění 4 dny, což je naprosto nepřijatelné. Pokud zásilka nebude doručena do pátku 2. května, tuto službu již nikdy nevyužiji a raději si pro balík dojdu pěšky. Také žádám o zlepšení komunikace se zákazníky, zejména přístup k živým operátorům, aby bylo možné problémy rychle řešit.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.