Počet nahlášených stížností: | 799 |
Z toho za letošní rok: | 15 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den,ode dne 2.5 je v letáku lidl v akci šicí stroj. V 7 hodin ráno jsem tam byla a hned mi prodavač oznámil že se šicí stroje prodali už včera 1.5. Na mou otázku jak je to možné, že se to prodalo den před akcí, mi bylo odpovězeno že ani neví od kdy ta akce je. Celkově nepříjemné jednání. Je tedy možné , aby se v lidlu prodávalo
akční zboží dříve než je určený den na letáku? Jedná
se o prodejnu Lidl v Broumově. Děkuji za zpětnou reakci
Anna
SILVER CREST,ŠICÍ STROJ
Pokud by to bylo možné, ráda bych zboží za akční cenu s kartou lidl plus měla možnost zakoupit
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Pokud má spotřebitel podezření na nekalou obchodní praktiku podnikatele, kterou dle něj dochází k porušování zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci.
Dobrý den, paní Dufek Rotzmannová ,
Mrzí nás situace týkající se neadekvátní reakce našeho personálu a omlouváme se Vám, že u nás nabízené zboží nebylo k dispozici.
Děkujeme ze Vaše upozornění. Zpětná vazba od našich zákazníků je pro nás důležitá.
Naším cílem je mít v prodejně vstřícný a profesionální personál, na který se naši zákazníci mohou s důvěrou kdykoliv obrátit. O to více je nám líto, že během Vašeho nákupu nebyla naše zásada dodržena a Vaše důležité sdělení rádi předáme odpovědným vedoucím pracovníkům naší prodejny.
S pozdravem Lidl s.r.o.