Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:602
Z toho za letošní rok:81
Stále v řešení:98
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

53.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (321 z 602)

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Uvedená procenta vychází z 81 hodnocení od spotřebitelů help

#81799Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2025, před 4 dny

Jiří Šup

Znění stížnosti

2.5 jsem dostal vyrozumění že mám v Z boxu zásilky.druhy den jsem je šel vyzvednout ze čtyř zásilek ,jsem tři vyzvednul bez problémů u čtvrté to po zadání kódu zapiípalo ale dvířka se neotevřela.Kdyz jsem přijel domů tak mě to v aplikaci zásilkovny hlásilo že jsem si vybral všechny čtyři.Nechapu to,zkontroloval jsem všechna dvířka a nic.Nevim jestli přišla zásilkovna na nový způsob odrbaní zákazníka ale moc mě to netěší . Jsem dlouholetý zákazník zásilkovny a teď nevím mám strach něco poslat přes ně ,abych nedopadl znovu tak, jak naposledy.Doufam že se to nějak vyřeší.


Požadované řešení

Doufám, že se k tomu zásilkovna postaví čelem a v rámci dlouholeté spolupráce mě zásilku finančně nahradí.Také bych byl rád,kdyby se tento problém vyřešil a podobný případ se již nikomu nestal


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2025 14:35, včera

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.