Počet nahlášených stížností: | 622 |
Z toho za letošní rok: | 101 |
Stále v řešení: | 48 |
Během 2 měsícu se mi ztratily 3 zásilky a dodnes nevím co s nimi je. Kontaktovala jsem opakovaně telefonicky, emailem i přes formulář zásilkovnu a bylo mi pokaždé sděleno něco jiného. Jednou to bylo, že se zásilka ztratila, podruhé že jsou mé zásilky na logistickém centru v Olomouci a budou zkontrolovány a poslány. Dodnes nemám ani jednu z těchto zásilek. Žádná omluva,žádné vysvětlení, žádná zpráva o mých zásilkách. Musela jsem se sama ozvat a to ještě bez úspěchu!! A včera mi přišla SMS že mi bude další zásilka doručena v čase 16:46-18:14 dne 2.5.2025 a já na ni čekala a zásilka nikde, žádná omluva, žádné vyjádření,žádná zpráva nic!!!!Služby zásilkovny jsou jedna velká katastrofa, i Česká pošta má lepší služby mám pocit!!
Chtěla bych vědět, kde jsou moje zásilky a kdy je někdo najde a doručí mi je, bez toho aby se vymlouvali na to že mám žádat reklamaci u odesílatele!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Papežová, je nám moc líto, že se to takto sešlo a setkala jste se s komplikacemi opakovaně. Jelikož se ve všech případech jedná o zásilky od odesílatele Temu, prosíme, obraťte se přímo na odesílatele. Reklamaci v tomto případě by s vámi měl vyřídit přímo odesílatel. Věříme, že s vámi vše dořeší k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Dobrý den,
problém,ale není odesílatel jak vy tady píšete! Vaší chybu a ztrátu balíku se snažíte řešit přes odesílatele a zneužívané toho jak Temu funguje! Já jsem samozřejmě odesílatele kontaktovala a vrátil mi nazpět peníze, ale balíčky se k němu již zpět nedostaly a ke mně taky ne!! Tak kde jsou balíčky????. Navíc mi od zásilkovny vždy přišlo upozornění, že se moje balíčky nachází na Depo Olomouc, když jsem kontaktovala podporu bylo mi potvrzeno,že balíčky jsou v Olomouci a že mne bude někdo kontaktovat, nikdy se tak nestalo!!!! Snažíte se svou chybu a respektive krádež nebo ztrátu říkejte si tomu jak chcete balíčku hodit na odesílatele a zneužívat toho,že Temu lidem vrátí peníze i když jste viníky vy jakožto Zasilkovna.!!! Každý balíček který mi vezete vždy doručujete na jinou adresu i když i já i Temu uvádíme adresu správnou! Problém nejsou odesílatelé, ale Vaše služby a zaměstnanci!!!Chybou je ZASILKOVNA!!
Dobrý den, paní Papežová, nikde přece nepíšeme, že je vina na straně odesílatele. Rozhodně není naším cílem vyhnout se odpovědnosti za ztrátu zásilek. Pouze dodržujeme postup, který máme s Temu smluvně nastaven, proto je potřeba, abyste zásilky reklamovala přímo u odesílatele. Ten se následně obrátí na nás a dořešíme spolu situaci napřímo. Ještě jednou se za ztrátu zásilek omlouváme, moc nás mrzí, že se je nakonec nepodařilo přes naši snahu dohledat. Nikola, tým Zásilkovny