Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:602
Z toho za letošní rok:81
Stále v řešení:98
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

53.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (321 z 602)

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Uvedená procenta vychází z 81 hodnocení od spotřebitelů help

#81800Ztráta několika balíku a nedoručený balík

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2025, před 4 dny

Marcela Papežová

Znění stížnosti

Během 2 měsícu se mi ztratily 3 zásilky a dodnes nevím co s nimi je. Kontaktovala jsem opakovaně telefonicky, emailem i přes formulář zásilkovnu a bylo mi pokaždé sděleno něco jiného. Jednou to bylo, že se zásilka ztratila, podruhé že jsou mé zásilky na logistickém centru v Olomouci a budou zkontrolovány a poslány. Dodnes nemám ani jednu z těchto zásilek. Žádná omluva,žádné vysvětlení, žádná zpráva o mých zásilkách. Musela jsem se sama ozvat a to ještě bez úspěchu!! A včera mi přišla SMS že mi bude další zásilka doručena v čase 16:46-18:14 dne 2.5.2025 a já na ni čekala a zásilka nikde, žádná omluva, žádné vyjádření,žádná zpráva nic!!!!Služby zásilkovny jsou jedna velká katastrofa, i Česká pošta má lepší služby mám pocit!!


Požadované řešení

Chtěla bych vědět, kde jsou moje zásilky a kdy je někdo najde a doručí mi je, bez toho aby se vymlouvali na to že mám žádat reklamaci u odesílatele!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2025 12:17, včera

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.