Počet nahlášených stížností: | 798 |
Z toho za letošní rok: | 14 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobry den,
v poslednim pul roce ( a jeste davno pred tim) jsem u vas koupila nekolik avocad a vsechna byla shnila a chut hrozna. Vcera jsem vyhodila ananas ktery po oloupani a nakrajeni byl uplne hnedy uvnitr plodu. Utracim za tyto veci spoustu penez - jsem rok pred duchodem - a jsem presvedcena ze vas problem je ve vysoce nekvalitnich dozravarnach. je mi jasne ze vsechno exoticke ovoce a zelenina se trha ze stromu naprosto nezrala a v takovem stavu se dovazi do Ceska. Nevim, kolik z toho je zalezitosti " dozravaren", ale zrejme vubec neplni svoji funkci. Mam znamou projektantku ktera delala nejake prace pro vas obchod v nejake dozravarne a po te co tam stravila nejakou dobu tak mne rikala ze uz nikdy nekoupi banany a taky je nebude jist. To je reklama pro vas ze?
Zila jsem leta v Kanade, Toronte. v teto zemi nic neroste ( krome letnich mesicu) a temer vsechno ovoce a zelenina se dovazi. Ovsem avokado jsme nasla spatne jednou za cas. U vas je to POKAZDE.
Vim, ze je tezke prodavat potraviny a nekdy se zbozi zkazi a neni to nikoho vina. Ale toto rozhodne neplati pro vas prodej exotickeho ovoce. Mango, ananas, avocado - opravdu velmi malo z nich je dobre a ma pozadovanou chut a kvalitu.
S pozdravem Eva Mickova, nespokojena zakaznice z Lidlu, Rosice u Brna
Ananas po oloupani a rozkrajeni uplne hnedy, KAZDE AVOCADO za posledniho pul roku hnede a shnile
Bylo by pekne od vas dostat nejakou financni kompenzaci za zbozi ktere u me skoncilo v kosi. A tim nemyslim 10% na veskery nakup, ale nejmene 25% na nakup. Podotykam ze nemam vasi kartu.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Dobrý den, paní Mickova,
Mrzí nás, že u nás zakoupené zboží nebylo v pořádku.
Ve Vašem případě doporučujeme zboží reklamovat. Reklamace se řeší vždy osobně na prodejně. Odpovědnou osobou pro převzetí reklamace je vedoucí prodejny nebo zástupce vedoucího prodejny. Reklamaci zboží lze uplatnit na jakékoliv prodejně a doporučujeme ji provést s pokladním dokladem. Abyste mohli zboží reklamovat, je třeba ho přinést fyzicky na prodejnu.
S pozdravem Lidl s.r.o.