Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:601
Z toho za letošní rok:80
Stále v řešení:97
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

53.4 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (321 z 601)

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Uvedená procenta vychází z 81 hodnocení od spotřebitelů help

#818111 ztracený balíček Z2041548516 a další 4 nedodané

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

14 hodin 31 minut

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2025, před 15 hodinami

Milada Dlouhá

Znění stížnosti

Dne 17.4.2025 mi bylo oznámeno doručení balíku Z2041548516 do Z-boxu,který nešel otevřít,stejně tak opakovaně i 22.4.Toto jsem oznámila emailem a do dnešního dne,tj .5.5.2025 nebyl nikdo schopen balík dohledat,ani mi oznámit zda se tato situace řeší.Pouze informační email,že se takovéto situace běžně řeší do 1 dne.Vzhledem k tomu,že to v současnosti není pouze tento jediný problém,ale nebyly dodány další 4 balíčky,jsem žádala o kontakt na osobu,která bude schopna problém řešit,že se jedná o dárky k narozeninám 28.4.,a doručení tedy důležité,bohužel bez odpovědi.Balíčky měly být doručeny 23.4.do Z-boxu.Přišla info,že se doručení nepodařilo,s opakováním druhý den.25.4.byla zaslána inormace o přesměrování do výdej.místa ,vzdáleného 20 m.Marně jsem tedy čekala na info k vyzvednutí,místo toho 2.5,přišly info o doručení zásilek na Depo Plzeň,a dnes 5.5.na Depo Nučice.Jedná se o zásilky:Z2909941479,Z4435898249,Z1224304749,Z4295295994.
S ohledem na dosud velmi časté využívání vašich služeb ke spokojenosti,se doručování v poslední době výrazně zhošilo.


Požadované řešení

Bohužel velmi negativní zkušenosti,.Očekávám dodání všech výše 5-ti uvedených zásilek,popř.info o stavu ztracené zásilky a žádám o vrácení peněz,které jsem zaplatila za tyto služby,s kterými nejsem rozhodně spokojena,pouze mi způsobily velké nepříjemnosti.Předem děkuji ing.Dlouhá


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2025 12:10, před 13 hodinami

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.