Počet nahlášených stížností: | 605 |
Z toho za letošní rok: | 84 |
Stále v řešení: | 88 |
Dobrý den . V TV Nova se objevil pořad ve kterém si klienti Zásilkovny s.r.o stěžovali na zhoršení služeb této společnosti. Jednal se především o zpoždění zásilek , ztráty apod. Také já jsem využil jejich služeb. Balík jsem dal do Z-boxu , zaplatil a pomocí aplikace na mobilu odeslal . Přišla mně zpráva , že zásilka byla vzata do přepravy. Zprávu obdržel taky adresát. Po třech dnech kdy zásilka nebyla doručena na výdejní místo jsem se napsal na info společnosti kde je moje zásilka. Specialistka klientské podpory zásilku prověřila. A omlouvila za tuto situaci. Zadala požadavek na kolegy z technického oddělení, aby Z-BOX prověřili a dohledali zásilku. Kolegové měli na provedení až 7 pracovních dní . Ani po 12 dnech jsem žádných zpráv nedočkal. Mailová adresa info@zasilkovna.cz byla zrušena a byl jsem odkázan na webové stránky. Tam jsem musel vyplnit co bylo obsahem balíku , počet kusů , zda mám účtenku a bylo by vhodné mít fotky obsahu balíku. Bylo zahájeno reklamační řízení a mám čekat 30 dní na jeho vyhodnocení ze strany pracovníků, kteří jsou k tomu kompetentní.
Z 1473945718
nejlépe najít balíček popř. kompenzace ve výši částky na účtence + vrátit poštovné
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://ctu.gov.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://ctu.gov.cz/kontakt.