Počet nahlášených stížností: | 806 |
Z toho za letošní rok: | 22 |
Stále v řešení: | 10 |
datum: 11.5.2025 Lídl Průhonice
Při návštěvě LÍDL v Průhonicích jsme narazili na den prošlé balené lososy a to přímo pod nápisem "JEDNIČKA V ČERSTVOSTI" !
S tím jsme se zde setkali již v minulosti ve stejné prodejně, a to u nazelenalých prošlých vepřových panenek.
Po upozornění zaměstnanci obsluhy se po dalších minimálně 10-ti minutách nic nedělo a prošlé výrobky tam byly dál.
Zaměstnanec Lídlu nám odpověděl - Vždyď jsme jenom lidi.
Zajímalo by mne, zda se toto děje třeba v Německu. Myslím si že ne, toto se děje akorát u nás.
Vašim reklamám již nevěřím a budu chodit do jiných obchodů.
Foto v příloze.
PROŚLÉ BALENÉ LOSOSY PŘÍMO POD NÁPISEM "JEDNIČKA V ČERSTVOSTI"
Myslím, že by měl být vyměněn personál tohoto obchodu včetně vedoucího.
Neuvádějte v reklamách, že u vás jsou potraviny Jedničkou v čerstvosti. Nezakládá se to na pravdě.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu.
Dobrý den, pane Kadleci,
Omlouváme se Vám za nedostatek, se kterým jste se setkal při nákup na naší prodejně.
Čerstvost našeho sortimentu je naší největší prioritou a našim zákazníkům nesmí být nabízeno zboží horší než 100% kvality. Vaše upozornění jsme předali k okamžitému řešení. Uděláme maximum pro to, abychom do budoucna podobným situacím předešli.
S pozdravem Lidl s.r.o.