Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:806
Z toho za letošní rok:22
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

67.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (546 z 806)

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Uvedená procenta vychází z 157 hodnocení od spotřebitelů help

#81865PROŚLÉ POTRAVINY PŘÍMO POD NÁPISEM "JEDNIČKA V ČERSTVOSTI"

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2025, před měsícem

Jiří Kadlec

Znění stížnosti

datum: 11.5.2025 Lídl Průhonice

Při návštěvě LÍDL v Průhonicích jsme narazili na den prošlé balené lososy a to přímo pod nápisem "JEDNIČKA V ČERSTVOSTI" !
S tím jsme se zde setkali již v minulosti ve stejné prodejně, a to u nazelenalých prošlých vepřových panenek.
Po upozornění zaměstnanci obsluhy se po dalších minimálně 10-ti minutách nic nedělo a prošlé výrobky tam byly dál.
Zaměstnanec Lídlu nám odpověděl - Vždyď jsme jenom lidi.
Zajímalo by mne, zda se toto děje třeba v Německu. Myslím si že ne, toto se děje akorát u nás.
Vašim reklamám již nevěřím a budu chodit do jiných obchodů.
Foto v příloze.


Produkt

PROŚLÉ BALENÉ LOSOSY PŘÍMO POD NÁPISEM "JEDNIČKA V ČERSTVOSTI"


Požadované řešení

Myslím, že by měl být vyměněn personál tohoto obchodu včetně vedoucího.
Neuvádějte v reklamách, že u vás jsou potraviny Jedničkou v čerstvosti. Nezakládá se to na pravdě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2025 12:35, před měsícem

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.5.2025 13:45, před měsícem

Dobrý den, pane Kadleci,

Omlouváme se Vám za nedostatek, se kterým jste se setkal při nákup na naší prodejně.

Čerstvost našeho sortimentu je naší největší prioritou a našim zákazníkům nesmí být nabízeno zboží horší než 100% kvality. Vaše upozornění jsme předali k okamžitému řešení. Uděláme maximum pro to, abychom do budoucna podobným situacím předešli.

S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.