| Počet nahlášených stížností: | 820 |
| Z toho za letošní rok: | 36 |
| Stále v řešení: | 5 |
68%
32%
datum: 11.5.2025 Lídl Průhonice
Při návštěvě LÍDL v Průhonicích jsme narazili na den prošlé balené lososy a to přímo pod nápisem "JEDNIČKA V ČERSTVOSTI" !
S tím jsme se zde setkali již v minulosti ve stejné prodejně, a to u nazelenalých prošlých vepřových panenek.
Po upozornění zaměstnanci obsluhy se po dalších minimálně 10-ti minutách nic nedělo a prošlé výrobky tam byly dál.
Zaměstnanec Lídlu nám odpověděl - Vždyď jsme jenom lidi.
Zajímalo by mne, zda se toto děje třeba v Německu. Myslím si že ne, toto se děje akorát u nás.
Vašim reklamám již nevěřím a budu chodit do jiných obchodů.
Foto v příloze.
PROŚLÉ BALENÉ LOSOSY PŘÍMO POD NÁPISEM "JEDNIČKA V ČERSTVOSTI"
Myslím, že by měl být vyměněn personál tohoto obchodu včetně vedoucího.
Neuvádějte v reklamách, že u vás jsou potraviny Jedničkou v čerstvosti. Nezakládá se to na pravdě.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu.
Dobrý den, pane Kadleci,
Omlouváme se Vám za nedostatek, se kterým jste se setkal při nákup na naší prodejně.
Čerstvost našeho sortimentu je naší největší prioritou a našim zákazníkům nesmí být nabízeno zboží horší než 100% kvality. Vaše upozornění jsme předali k okamžitému řešení. Uděláme maximum pro to, abychom do budoucna podobným situacím předešli.
S pozdravem Lidl s.r.o.
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Bylo mi od Lídlu akorát sděleno, že:
Vaše upozornění jsme předali k okamžitému řešení.
Jak dopadlo řešení, nebyl jsem informován.
Pravděpodobně se nic nedělo.
Vyjádření dTestu
Děkujeme spotřebiteli za poskytnuté vyjádření.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby uvedla, jaké konkrétní kroky podnikla, má-li o to zájem. Následně žádáme spotřebitele o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.