Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

68.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (560 z 820)

Hodnocení spokojenosti

68%
32%
Uvedená procenta vychází z 161 hodnocení od spotřebitelů help

#81865PROŚLÉ POTRAVINY PŘÍMO POD NÁPISEM "JEDNIČKA V ČERSTVOSTI"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2025, před 6 měsíci

Jiří Kadlec

Znění stížnosti

datum: 11.5.2025 Lídl Průhonice

Při návštěvě LÍDL v Průhonicích jsme narazili na den prošlé balené lososy a to přímo pod nápisem "JEDNIČKA V ČERSTVOSTI" !
S tím jsme se zde setkali již v minulosti ve stejné prodejně, a to u nazelenalých prošlých vepřových panenek.
Po upozornění zaměstnanci obsluhy se po dalších minimálně 10-ti minutách nic nedělo a prošlé výrobky tam byly dál.
Zaměstnanec Lídlu nám odpověděl - Vždyď jsme jenom lidi.
Zajímalo by mne, zda se toto děje třeba v Německu. Myslím si že ne, toto se děje akorát u nás.
Vašim reklamám již nevěřím a budu chodit do jiných obchodů.
Foto v příloze.


Produkt

PROŚLÉ BALENÉ LOSOSY PŘÍMO POD NÁPISEM "JEDNIČKA V ČERSTVOSTI"


Požadované řešení

Myslím, že by měl být vyměněn personál tohoto obchodu včetně vedoucího.
Neuvádějte v reklamách, že u vás jsou potraviny Jedničkou v čerstvosti. Nezakládá se to na pravdě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2025 12:35, před 6 měsíci

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.5.2025 13:45, před 6 měsíci

Dobrý den, pane Kadleci,

Omlouváme se Vám za nedostatek, se kterým jste se setkal při nákup na naší prodejně.

Čerstvost našeho sortimentu je naší největší prioritou a našim zákazníkům nesmí být nabízeno zboží horší než 100% kvality. Vaše upozornění jsme předali k okamžitému řešení. Uděláme maximum pro to, abychom do budoucna podobným situacím předešli.

S pozdravem Lidl s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2025 09:50, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.6.2025 16:45, před 5 měsíci


Jiří Kadlec

Bylo mi od Lídlu akorát sděleno, že:
Vaše upozornění jsme předali k okamžitému řešení.
Jak dopadlo řešení, nebyl jsem informován.
Pravděpodobně se nic nedělo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2025 12:19, před 5 měsíci

Děkujeme spotřebiteli za poskytnuté vyjádření.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby uvedla, jaké konkrétní kroky podnikla, má-li o to zájem. Následně žádáme spotřebitele o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2025 15:38, před 3 měsíci

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.